Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: För jävla dåligt av er!!!

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    sweden
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Thumbs down För jävla dåligt av er!!!

    Jag ville bara informera er att jag är jävligt besviken på hur ni behandlar vissa kunder,,,
    jag skickade upp mitt ps2 i slutet av september för en neo4 montering, och efter denna eviga väntan (inte ert fel) så får man en lapp i brevlådan och tänker äntligen...Sätter i sladdarna och vad händer cd luckan stannar en centimeter ut när man ska köra ut den.
    gött tänker man,, jaha bara att skicka upp den igen för även om de e ett skitfel så riskerar man ju inte garantin,, ringer en vecka senare för att höra hur de har gått!
    Nahe då e man placerad längst bak i kön för de e så mycket att göra med alla neo4 monteringar!!!
    Jag ska väl för he**vete inte hamna bakom dom nyinkommna spelen för att ni inte kan kolla luckan innan ni skickar tillbaka spelet. Och säg inte att de har hänt på posten för paketet var fanemig emballerat för ett fall på 10 meters höjd!
    Men å andra sidan kanske har man "tur" och får tillbaka det innan nyår.....

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Du har inte hamnat "sist i kön" av NEO4 modifikationer, vi har helt enkelt så mycket att göra just nu att det tar oss 1-2 veckor att hantera inkomna returer/service.

    Den personal som hanterar retur/service sitter INTE och modifierar PS2 i "NEO4-kön" utan betar av reparationer/service/ordinarie modifieringar.

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Nu skall den f.ö. vara fixad och tillbakaskickad, en kabel som hade lossnat från chipet.

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Vad behövs för hårdvara för att få HD upplösning
    By Hansi in forum High Definition (HD-stöd) på XBOX
    Inlägg: 85
    Senaste inlägg: 2007-12-30, 14:14
  2. SMB +hack(t.e.x. 007) är det framtiden istället för modchip.
    By Swampie in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2003-07-21, 18:43
  3. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  4. PlayStation 2 Multi-X chip NEO2.2 för svensk/amerikansk PS2 - 250:- Behöver HJÄLP!
    By Bastjeman in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2002-10-22, 17:08
  5. Aktivera RGB för bästa bild med DVD-spelare samt ställ in ljudet rätt
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-05-10, 18:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •