Om man har x-ceuter 2.3lite måste man ha dvd kitet för att kunna se på original dvd då???
Om man har x-ceuter 2.3lite måste man ha dvd kitet för att kunna se på original dvd då???
Om boxen är flashad eller chippad (gör det samma med vilket chip) behöver du inte använda orginal kitet med fjärrkontroll för att se på en DVD film. Installera superdisc så finns det ett gäng apps som kan spela din DVD film och styras med handkontrollern.
Whopper
Jag är ganska grön på det här flashad ??? jag har evo-x är det den man har lagt in när man har flashat ???
när du har flashat betyder de att du lagt in annan bios än orginalett...då brukar de stå nåt annat under de gröna x et än microsoft som tex executer2 om du har installerat superdisc så har du installerat evox som e dashboard...när du installerat superdisc ska de komma en meny som tex apps games
det står xecuter under gröna x:et å program spel kommer fram men hur gör jag då för att kunna spela original dvd filmer ??? utan kit???
det alldeles nytt det här....
är åxå rätt grön på det här men jag tror att du stoppar i DVD skivan i boxen... sen väljer APPS-->xbox media player alt. media center. sen väljer du CD enheten där skivan ligger och väntar ? Rätta mig om jag har fel
jag brukar gå in på apps...sen trycker jag på dvd-x2 donglefree dvd-player så funkar de
kom på att man kanske inte ska ha autostart på dvd skivan för då försöker den juh att starta den direkt då hinner man inte in på xbox media playerOriginal inlägg av Lucif3r
men jag fixade dvd x sen funkade det Tack för all hjälp å info
Bookmarks