Hej!
Jag undrar om någon kan hjälpa mig med mitt lilla problem. Har slängt in några filmer på boxen men har lite problem när jag ska se de. För på dvd filmer kommer det ju alltid upp en liten meny först i filmen där kan man välja textning, spela film, options osv.......men på det meny systemet kommer jag inte in. Hur gör man det?
Kan bara spola och ha mig med handkontrollen. Har testat med spelkontrollen och på den funkar inget där kan man bara spola och så i filmen.
Har även dvd orginal kontrollen men den funkar inte heller. När man trycker runt på pilarna på kontrollen så händer inget. I vanliga fall så kan man ju blädda runt bland de olika allternativen där (spela film, textning osv.).
Det går i alla fall inte utan det ända man kan göra är att spola fram, pausa och de funktionerna.
Kan köra igång filmen nu men den är inställd på ryska av alla språk. Ni kan ju tänka er Will Smith dubbad till ryksa.......ingen bra kombination alls.
Skulle vara hemst tacksam om någon hade svar på min fråga. Hoppas jag har förklarar så ni fattar nu i alla fall.
Bookmarks