Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Handkontrolls Problem

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    18
    Respekt
    0

    Handkontrolls Problem

    Hej!

    Jag undrar om någon kan hjälpa mig med mitt lilla problem. Har slängt in några filmer på boxen men har lite problem när jag ska se de. För på dvd filmer kommer det ju alltid upp en liten meny först i filmen där kan man välja textning, spela film, options osv.......men på det meny systemet kommer jag inte in. Hur gör man det?
    Kan bara spola och ha mig med handkontrollen. Har testat med spelkontrollen och på den funkar inget där kan man bara spola och så i filmen.
    Har även dvd orginal kontrollen men den funkar inte heller. När man trycker runt på pilarna på kontrollen så händer inget. I vanliga fall så kan man ju blädda runt bland de olika allternativen där (spela film, textning osv.).
    Det går i alla fall inte utan det ända man kan göra är att spola fram, pausa och de funktionerna.
    Kan köra igång filmen nu men den är inställd på ryska av alla språk. Ni kan ju tänka er Will Smith dubbad till ryksa.......ingen bra kombination alls.
    Skulle vara hemst tacksam om någon hade svar på min fråga. Hoppas jag har förklarar så ni fattar nu i alla fall.

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    Kan ju tillägga att jag kör filmen genom media playern på boxen och att filmen ligger inlagd på hårdisken på xboxen.
    Man kommer liksom inte in på filmens meny system utan bara i media players meny system. Som jag har skivit innan så är detta ett väldigt jobbigt problem så jag undrar om någon kan hjälpa mig. Eftersom det borde vara någon mer som har samma problem.

  3. #3
    Varför dubbel-posta ??????

    Och varför i X-Bit-forumet...?????

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    För att jag inte såg att där fanns ett för Media Player först. La in inlägget här för att senare upptäcka att det fanns ett annat fourum rum där mitt inlägg passade bättre.
    Jag skrev då helt enkelt in inlägget där det skulle gjorts från början.
    Ursäktar om jag har upståtat mycket problem med dig...
    Ett råd finns ett namn til sånna som dig.....besser.....ja resten kan du klura ut själv.
    Om du vet att du kan ta åt dig så gör det annars så gör det inte

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    det är inte så svårt att radera efter sig

Liknande diskussioner

  1. Har du problem att flasha X-B.I.T?
    By Rhaos in forum X-B.I.T. support
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 14:04
  2. problem att spela upp vissa avi filer...
    By pemani in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-02-23, 14:25
  3. Stort problem NU
    By don-m in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-02-03, 04:11
  4. MULTI X PROBLEM
    By JULIA in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2000-12-19, 21:25
  5. Disk bytes problem!
    By kalle in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2000-10-31, 08:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •