Är det någon som vet om det sitter en Samsung i Crystal Limited Edition versionen?![]()
Är det någon som vet om det sitter en Samsung i Crystal Limited Edition versionen?![]()
som med alla andra boxar kommer dom med olika läsare.
Kul att du vet det innan dom släppts :-)
Alla kanske får SONY läsare, vad vet jag...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jaja vi får se vad det blir, har beställt ett nu iallafall.![]()
Sitter en Philips i den jag har..
Philips i min med...tystare än samsung tycker jag...
Har i dagsläget pillat i 9st Crystal och det har suttit Philips VAD6035/21 i samtliga.
Stämmer, sitter philips i alla som jag har sett
å va väl så att phillips va sämst på "första" boxen? då kanske microsoft snålar lite å sätter i sämre grejjer för att göra själva burken snyggare å sälja den till nästan samma pris? ioförsej kostade den kanske 1000:- mer än vanliga? kanske är något speciellt med crystal? lr är det bara skalet å dosorna?
Vadå sämst..Original inlägg av GangstaMormor
har aldrig haft några problem med min philips i min 1.1 box.. har skivor som inte funkat i polares läsare men snurrar på som bara den i min box..
inte jag som sagt det..det stog här på psxcare att samsung va bäst å phillips sämst åså då thomson mittimellan
Beror på, endel tomsson verkar vara helt kassa, medans andra snurrar bra.
Philipsläsarna i crystal verkar vara ganska lika allihopa, alla fungerar på samma skiva.
aha dom har börjat med CLONING nu med dom där microsoftalla fungerar på samma skiva.![]()
![]()
som med alla andra boxar kommer dom med olika läsare
HAHAHAHAHAHAHAHHAHA säger jag bara....... va jag har fattat för så sitter det PHILIPS i ALLA crystal...... dvs att dom kommer INTE med olika läsare......
tänk på det tills nästa gång du skriver nått som inte stämmer/som du inte är helt säker på stämmer![]()
Crystall boxarna läser ju Dvd+r !
Bookmarks