Hej!

Har ett ganska stort problem som jag vill ha hjälp med. Jag har lagt in film jag köpt på Xboxens hårddisk. Lagt in där genom ett backup program som lägger in filmen automatiskt från dvd skivan till hårddisken.
Problemet nu när jag ska se den genom XBMP är att jag inte kan ändra så jag får textning och rätt ljud. Vet någon hur man gör?
Om man bara sätter på filmen så blir det rysk dubbat utan någon textning och det går direkt inte att se på.
Jag har testat och ändra på inställningar och provet alal möjliga knapp kompbinationer utan att lyckas.

När man sätter på filmen så finns det ju från början ett meny system i filmen där kan man välja "Play movie" , "Subilites" , "Scenes" osv men i den menyn kan man inte bläddra.
Alltså om man trycker på någon knapp så är det bara själva media players menyer som kommer upp. Spolnings, paus, play fuktionen kommer upp på en knapp osv. Men jag vill ju komma in i själva filmens meny system. Vet någon hur man gör?
Jag har orginal dvd fjärrkontrolen och såklart en vanlig handkontroll och jag har testat men både med samma negativa påföljd.
Pil tangenterna på dvd fjärren som man i normala fall rullar runt i de olika menyerna i filmen använder man nu till att få upp en meny i Media Player.

Jag hoppas verkligen någon kan hjälpa mig för är lite jobbigt att man inte kan se på filmen utan att man hör en dubbning av Will Smith på ryska. Ingen höjdare när någon rysk porr dubbare gör Will Smiths alla repliker direkt.....