jag skulle vilja modda min xbox men har nu lite pengar efter jag har köpt min xbox. Var är det billigaste och lättaste sättet. skulle vilja byta hd och kunna spela emulator spel.
![]()
jag skulle vilja modda min xbox men har nu lite pengar efter jag har köpt min xbox. Var är det billigaste och lättaste sättet. skulle vilja byta hd och kunna spela emulator spel.
![]()
Omflashning av BIOS, vi fixar det för 700:-
Det finns fullt fungerande chip för 250:- men om du inte kan/vill löda själv så ge PSXCARE en chans.
Tycker dock personligen inte om att skicka saker med post så lite fler butiker runt om i landet hade nog inte skadat Hansi!
Finns ett antal butiker runt om i Sverige som gör just detta, bara i skåne ett 15-tal gamebutiker som gör just det.
Tänkte mer på att ni skulle öppna filialer runt om i landet. Som T.ex göteborg och andra större städer.
Menar du att Game moddar boxar oxå? är det inte lite att motsätta sig själva när dom säljer mycket spel? Dom är ju oxå ensamma om att ta tillbaka spel med bruten föpackning.
Med Gamebutiker menas spelbutiker av namnet, brukar vara så att dom som säljer hela paket har även chip service nu menar jag INTE SIBA & ONOFF utan renodlade spelbutiker.
Men då undrar jag...finns det inget närmare göteborg....
Jag är på den fronten jag med att inte skicka i väg min box.
För det är så att jag vill ju ha detta chip Xenium 2M XBOX chip
Ingen igöteborg vad jag hittat installerar detta.
Så mycket sugen på att få chippa boxen.....
Bookmarks