Jag undrar exakt vad som krävs för att kunna bränna ett ps2 spel som te.x måste man ha dvd brännare? dvd skivor? och andra viktiga saker?
![]()
Tack på för hand!
PS. Jag vet typ ingenting om chip o hur man bränner o så![]()
Jag undrar exakt vad som krävs för att kunna bränna ett ps2 spel som te.x måste man ha dvd brännare? dvd skivor? och andra viktiga saker?
![]()
Tack på för hand!
PS. Jag vet typ ingenting om chip o hur man bränner o så![]()
varför fråga om saker du redan vet svaret på själv?![]()
Behöver ingen DVD brännare för att bränna PS2 spel, men däremot kan du bara bränna spel på vanliga cd-r skivor om du inte har DVD brännare..
Så visst underlättar det om man har en DVD brännare till vissa spel som är större än 800Mb
Aa okej, börjar fatta nu=). Tack för hjälpen!
imgburn max 4x
NICE! Efter tre å ett halvt års väntan på svar kanske Iceman kan få till det där med att bränna PS2 spel...
Inte dåligt att vinna titeln månadens trådlyftare med sitt första inlägg i forumet!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks