Köpte ett chip Messiah 3.2 i Thailand, skulle passa i alla PS2 enl säljaren. Funkar den i en 39004?![]()
Köpte ett chip Messiah 3.2 i Thailand, skulle passa i alla PS2 enl säljaren. Funkar den i en 39004?![]()
Det finns inget Messiah 3.2
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tjena ! Jo kolla på http://www.dvd************/messiah_32_50001_v10.htm
Den jag köpt ser ut så.
/Peo
Ungefär som om någon rysk gammal lada-fabrik skulle börja tillverka en SAAB 10000 Turbo. Det senaste Messiah chippet är Messiah 2. Det där är något annat, sedan får dom kalla det för vad dom vill.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tjena, Tja jag vet inte... kolla även på http://www.game-accessory.com/index.htm spelar i o för sig ingen roll för mig vad det heter... bara det funkar. Står att det är till 5000x, 5500x.
Är det till en 5000x och du har en 3900x så lär det ju inte fungera.
Det är en Mars 2 clone ^^ den fungerar mkt bra i 5000X installerat 5st sånna för att testa, men i 39004 kommer den aldrig att fungera.
Mars II 501D e iof ett bättre val om man vill ha den familjen chips.
Ok, tack för det... Någon som är intresserad att köpa mitt messiah 3.2?
Så för jag inhandla ett annat till min 39004'a //Peo
Bookmarks