Visar resultat 1 till 12 av 12

Diskussion: Chippet

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    0

Chippet

hej.skickade tillbaka mitt chip till er för att det inte funkade...nu när jag kommit hem (har vart utomlans och jobbat)och skulle till och börja löda i det nya chippet som ni skickat till mej och fick se att den röda kabeln saknas som man löder?????chippet funkar inte för fem öre..så nu vill jag ha tillbaka mina pengar för chipet så hur går jag tillväga när jag skickar tillbaka?får jag ett nytt retur nummer

Niklas

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Kontakta oss per telefon, det är antagligen så att vi bytt ut ett äldre x-ecuter 2 lite mot ett nyare där vissa anslutningskablar rationaliserats bort, isåfall måste du även följa en uppdaterad anvisning.

http://www.teamxecuter.com/x23b_lite_wires.htm

Har du fått en kontakt där det saknas en kabel så skickar vi helt enkelt en ny.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    0
    har följt den där mont anvisningen och där är det 6 kablar man löder fast (den röda är med)men jag har bara 5st kablar

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    0
    glömde skriva att när jag fick tillbaka chippet så stod när det att ni hadde flashat om det....

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Maila ditt kundnummer bara, samt att du behöver en ny kabel till x-ecuter 2 lite, så skickar jag en på måndag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    0
    hejsan..mitt kundnummer 19484

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    0

Vad är det frågan om???

ni skickade tillbaka en ny kabelstam.satt här ikväll och löder i den och när jag ska sätta i den i kortet är den mindre en den andra så den passar inte????

detta är 3 gången som det intre fungerar...
    nu vill jag att ni löder i chippet i boxen åt mej eller tar tillbaka det.....

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Var det ett X-ecuter 2 lite version 2.3B du hade? Jag får väl plocka fram kablarna själv om packnisse inte klarar av att skicka rätt prylar, eller så löder du helt enkelt med "pinheader" istället.

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    0
    ska prova med pinheader istället återkommer sen hur det gick

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    0
    chippet 2,2lite
    skicka mej 1 ny kabelstam på måndag..
    mitt kundnummer står ju kvar åvanför

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    0
    fortfarande inte fått nån kabelstam???
    finns det nå nummer jag kan nå er på?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    08-615 21 60.

Jag missade att skicka kabeln, det faktum att du har ett gammalt 2.2 chip och inte ett nyare 2.3b gjorde att jag inte kunde skicka någon direkt utan vi måste leta reda på en som passar.

Liknande diskussioner

1. Är chippet av?
    By lintan in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-01-22, 13:21
  2. Vilket Dashboard startar när chippet är av?
    By Jisc in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-01-21, 10:46
  3. Kan inte "stänga av" xecuter2.2 pro chippet
    By evilnils in forum X-ecuter 2 PRO support
    Senaste inlägg: 2003-10-12, 14:45
  4. Kan inte få xboxen att starta med chippet avstängt
    By nathorst in forum X-ecuter 2 LITE support
    Senaste inlägg: 2003-08-06, 10:40
  5. Flasha bios med enigmah chippet
    By snowjogging in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-10-11, 14:15

Bookmarks