vill bara höra om de e vanligt att lasern låter mycket i xboxen när man kör backup spel...alltså e de ett problem eller e de vanligt....skriv om ni har samma problem
vill bara höra om de e vanligt att lasern låter mycket i xboxen när man kör backup spel...alltså e de ett problem eller e de vanligt....skriv om ni har samma problem
ni vet väl att de e lagligt att svara....SÅ SVARA
lol som om nån bryr sigOriginal inlägg av dizazter-mazter
folk snackar vitt och brett om hur de tankat ner spel och har problem med de här... anledningen tilla att det låter är just för att skivorna är brända... inget att göra. Jag tror det sliter lite på lasern, men eftersom jag har en liten HD så får jag nöja mig med att bränna.... Om lasern blir sliten är det ändå itne sådär extremt dyrt att byta. Runt 500 kanske du får punga ut med då...
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
fan bäst att köpa stor hdd
med 500 räknade jag in att nån monterade den. Annars kostar en CDläsare till boxen runt 300 tror jag...Original inlägg av dizazter-mazter
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Jag kommer inte på intenet med min XBOX!
Och jag har modem (adsl) jag har provat me en massa grejer men jag kommer inte in, ip:n kommer fram osv men sen så står det att den connectar sen går de inge mer!
GÖRA?
exakt med vad försöker du koppla upp dig?Original inlägg av VURGU!
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Original inlägg av Cerber0s
Med vad?
Jag har Aladdin! Va menare du?
![]()
PROGRAM!Original inlägg av VURGU!
Du måsåte ställa om internettyp i EvoX till statisk tror jag... (Finns bara 2 st alternativ så är det inte statisk så är det det andra :P )
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Statiskt respektive dynamiskt. Med DHCP kör man dynamiskt, annars statiskt.
Bookmarks