Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: ninja gaiden hjälp

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2002
    Från
    Uppsala
    Inlägg
    35
    Respekt
    23

    ninja gaiden hjälp

    Nån som lirat det å kan hjälpa mig? Håller på att bli tokig.. lyckas verkligen inte ta mig vidare från sista savepointen på Chapter 5. Man får ju direkt 3 Black Spider Ninjas på sig.. sen 4 till lite senare och sen bossarna utan typ nada hälsa.. hatar cheats egentligen men nu blir jag fan knäpp.
    Take one's adversity Learn from their misfortune Learn from their pain Believe in something Believe in yourself Turn adversity into ambition Now blossom into wealth

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Äre typ 3 dinosarier?l Den delen gjorde mig galen :P bara kämpa på grabben =) se till att blocka dig nästan hela tiden mot Dom svarta Ninjora så du inte får dom kaststjärnorna som sprängs på dig, använd väggen mycke , asså spring upp för den o gör den gryma attacken med blåa eller gula knappen du vet nog vilken jag menade =)

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2002
    Från
    Uppsala
    Inlägg
    35
    Respekt
    23
    nja, stör mig mer på tentakelhelvetet efter de 3 drakarna.. börjar bli tjatigt nu fan Nån som har nå förslag på hur man enkelt spöar honom?
    Take one's adversity Learn from their misfortune Learn from their pain Believe in something Believe in yourself Turn adversity into ambition Now blossom into wealth

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2003
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    Orka.. Fuska eller köra Guide... Eftersom Ninja gaiden e världens bästa spel.. tycer jag du ska se på bossarna hur dom e och Som du kanske vet så e första svärdet bäst på bossar.. speciellt i level 3

  6. #6
    Registrerade
    Jan 2002
    Från
    Uppsala
    Inlägg
    35
    Respekt
    23
    Världens bästa spel är det nog inte, bra är det dock.
    Take one's adversity Learn from their misfortune Learn from their pain Believe in something Believe in yourself Turn adversity into ambition Now blossom into wealth

Liknande diskussioner

  1. Ninja Gaiden - Ninpo?
    By Wanner in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-24, 07:51
  2. hjälp - kan jag inte chippa mitt PS2 ??
    By nisselon in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-01, 17:34
  3. Hjälp mig med mitt origa chip
    By Tuppen in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-02, 10:47

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •