Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Hansi! Funkar DWL-700AP lika bra som DWL-200AP+

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    Hansi! Funkar DWL-700AP lika bra som DWL-200AP+

    Hej Hansi!
    Tänkte fråga dig eftersom du har erfarenheter från D-Link DWL-2000AP+ accesspunkten.
    Jag har en 3com router med inbyggd accesspunkt så jag kan surfa trådlöst i lägenheten, har nu skaffat en xbox, och vill koppla upp den mot mina andra burkar trådlöst.
    Såg att du hade gjort det med 2st D-Link dwl2000ap+, min fråga är fungerar det lika bra med en dwl-700ap (har client mode), känns onödigt att köpa en dwl-2000ap+ som är mycket dyrare när min accesspunkt ändå bara stöder 11mbit...
    //MammaScan

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Umeå
    Inlägg
    141
    Respekt
    22

    Hej

    Det finns en adapter till xbox så kan du ha den trådlås....jag vet inte när kommer----men det finns...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Principen i min guide lär fungera med vilken accesspunkt som helst. Kör du bara 11mbit så finns det ju även mediakonverterare (ethernet till trådlöst) som du kan använda.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    jag tänkte mer om det var som så att det var en funktion mellan två d-link prylar, eller om det gick med blandade grejer...
    Och om du visste om clientmode i 700:an funkade likadant som i 2000-modellen...

    Jag vet att det finns mediakonverterare också, men dlinks kostade 250kr mer än accesspunkten. Och netgears mediakonverterare har en kompis, och den har strulat som få, samt att han har samma accesspunkt som jag och har dålig överföringshastighet mellan dessa två.

Liknande diskussioner

  1. funkar denna hårddiskd bra i xboxen någon som vet?
    By ozzman in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-05, 11:03
  2. Hansi
    By lypsyl in forum Test
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-15, 13:48
  3. Är V4-maskiner lika struliga som V5 med olika CD-r-media?
    By Game_Freak_se in forum Messiah - Teknisk support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-06-10, 01:21

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •