Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Ripper chip + divx

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0

Ripper chip + divx

Tjena!

Nu är det så att ja har nyligen fått ett ripper chip installerat och vill spela divx-filer på ps2an. Man måste ju tydligen ha ett program för detta, och jag hittade programet på installatörens hemsida. MEN, hur i ***** gör jag för att lägga över programet till mitt PS2 minneskort???????

Väldigt tacksam för snabba svar!

/Noob

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Breast
    Tjena!

Nu är det så att ja har nyligen fått ett ripper chip installerat och vill spela divx-filer på ps2an. Man måste ju tydligen ha ett program för detta, och jag hittade programet på installatörens hemsida. MEN, hur i ***** gör jag för att lägga över programet till mitt PS2 minneskort???????

Väldigt tacksam för snabba svar!

/Noob
    nu har jag ju varken ripper eller dms3 själv men du bränner progrmmet på en cdr skiva. när det gäller mediaspelaren kan du välja install to memory card eller liknande. vet inte om detta funkar.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du kan i princip följa instruktionerna till DMS3. Även om Ripper har en egen "explorer" så går det lika bra med DMS explorern.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Ripper chip + divx
    By Breast in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2004-03-13, 16:01
  2. PS2 DiVx Player Utan multi-x chip
    By SpAnKa in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2002-12-25, 15:42
  3. PlayStation 2 Multi-X chip NEO2.2 för svensk/amerikansk PS2 - 250:- Behöver HJÄLP!
    By Bastjeman in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2002-10-22, 18:08
  4. Spela upp DIVX på PS2:an med messiah?
    By yokese00 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-06-04, 00:11
  5. se divx och vcd på ps2???
    By vader in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-06-02, 14:53

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner