Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Bruksanvisning till SmartXX (inte istallation)

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    59
    Respekt
    21

    Bruksanvisning till SmartXX (inte istallation)

    Jag undrar om det finns en manual till SmartXX om hur man gör och vad man kan göra med kortet. Jag vill typ kopiera mina spel till hårddisken, Jag vill kopiera hyrda filmer in på hårddisken... och mycket annat....

    spela på nätet och tanka hem spel till den via nätet... hur göra

    Tack / philip

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det där har inte med själva smartXX chippet att göra, man använder samma program till alla chip. Läs xbox guider, sök i forumet. Jag håller på med en "det mesta om allt" manual, men det tar ett bra tag innan den är klar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2004
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Nu är jag trött på att det inte funkar att föra över filer mellan min x-box och en annan! Har följt de instruktioner som står i guiden som finns på forumet. Ställer in rätt ip och så har jag en korsad nätverkskabel. Har startat avaluanch på båda trycker sedan switch to remote och då står det searching for ip sen står det error... vad är fel? Kan ni hjälpa mig snälla!

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2004
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Har du ställt in samma NÄT-mask på båda tex 255.255.255.0? Boxarna måste oxå ha olika IP-adresser tex 192.168.0.3 och 192.168.0.5.

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Har du ställt in IP i avalaunch och inte bara i EVO-X?

    Eftersom jag alltid kör DHCP (automatiskt utdelade ip-adresser i nätverket) så brukar jag glömma att påpeka att Avalaunch kanske inte får med sig evo-x ip-inställning...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. f:(120 gb hdd) går ej att skriva till...
    By johan123 in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 17:50
  2. Kommer inte tillbaka till Original Dashboard!!!!
    By rallle in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-01, 14:34
  3. cd2,cd3,cd4 osv. Dessa går INTE att ladda. Bråttom.
    By Mantis in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2001-06-04, 22:10
  4. start menygrejen till killern funkar inte!!!!!
    By Caine in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2001-02-07, 23:42
  5. Varför kan jag inte köra ANTI-MOD spel?
    By psxcare0007 in forum Playstation - backup/patchar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2000-09-04, 12:52

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •