Vilket chip är bäst,DMS3 el. Ripper2 GOLD .Ripper 2 kostar ju mindre än DMS3 så är det sämre. Vad är skillnaden mellan dom. Kom gärna också med förslag på andra chip som ni tycker är bättre. Skriv gärna varför ni tycker dom i så fall är bättre.
Vilket chip är bäst,DMS3 el. Ripper2 GOLD .Ripper 2 kostar ju mindre än DMS3 så är det sämre. Vad är skillnaden mellan dom. Kom gärna också med förslag på andra chip som ni tycker är bättre. Skriv gärna varför ni tycker dom i så fall är bättre.
vad är skillanden mellan alla olika varianter av ripper?? det finns ju hur gold, ultra, deluxe och säkert en massa mer
Ripper 2 gold fungerar hur bra som helst och är det "senaste"
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Får man fråga, vad är skillnaden mellan Gold och Ultra? Märks det något?
Gold och Ultra är identiska (har testat båda), det enda som skiljer är namnet..
Estrella & OLW är åxå bra & goda
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Skillnaden mellan DMS3 och Ripper 2 Gold etc är att DMS3 är i mycket bättre kvalitet.
Laminat, komponenter hanteras bättre. Gämnför man hur de ser ut så ser man en vesäntlig skillnad.
Mvh nozzle
Ripper 3 verkar bäst enligt vad jag läst
Bookmarks