Jag har tappat bort min manual till fifa 2004. Vart kan man hitta manualer till xbox-spel??
Jag har tappat bort min manual till fifa 2004. Vart kan man hitta manualer till xbox-spel??
Bra fråga nån som kan svara? jag vill dock inte ha jusst till fifa men om nån vet vart man kan hitta manualer till dom flesta xbox spel så skulle det uppskattas
En del finns på xbox.com =)
*XBOX 1.0 *PS2 v.9
*Executer 2.2 lite
*X2 4981.06 BIOS
*Samsung 7200rpm 120Gb
*Creative Speaker Inspire 5.1
fanns ju jätte många........... not......
annars kan man hitta dom i dom små boxarna som följer med spelen när man köper dom, fodral kallas dom för visst. Har hittat alla mina manualer i en sådant fodral.......tror inte att dom slutat ha med annu iaf
Jo jag med vanligen...... men har småbarn + hundvalp i huset som gillar att riva sönder/tugga sönder mina manualer varför har jag inte lagt undan dom? det gör jag nuför tiden !!
så dina barn/hundvalp tuggar manualer, måste vara goda, vad har du för smaker som är så goda då?
Goda råd kan du få här.
Last edited by pege63; 2004-03-16 at 15:48.
hunden tuggar på allt typ å ungen river å sliter i allt som går att slita i
Brukar annars finnas där man hittar tex nyaste XBMC mm
å det är vart........?
Köp hund ben åt båda, bruka ta en tid att tugga igen dom speciellt för barnen. Har erfarenhet av det har 2 själv ungar inte hundar (1 st pyrenehund).Original inlägg av Lucif3r
Ställ nu dig frågan - om jag redan hade dom där manualerna, hur skulle det då ha varit?
http://66.90.75.92/torrents/1155/Manualetti%20giochi%20xbox-rar(1).torrent
Bookmarks