Jag tycker personligen att det är ett skitbra lir!!!!
jag håller nu också på med att spela Ninja gaiden
ser fram emot halo 2
Jag tycker personligen att det är ett skitbra lir!!!!
jag håller nu också på med att spela Ninja gaiden
ser fram emot halo 2
Tycker också att det är helt underbart!
Ninja Gaiden tyckte jag inte verkade speciellt kul då jag spelade en liten stund, men jag gillar inte den sortens spel så mycket.
Håller med om att splinter cell är skit kul, har endast testat första till xbox, inte nya. Ninja gaiden gillar man om man gillade Devil May Cry till Ps2. Det är ett klart spelvärt spel om man gillar att slakta gubbar med en coolt ninja svärd
Ägare -_Snes - N64 - GC - PS2 - Xbox_- Ägare
Jag gillar också de spelen men den här tråden borde ligga i XBOX produkter eller något annat än just XBIT support eller vad tycker ni?
Tycker Pandora Tomorrow är ett väldigt schysst spel, grafiken o ljudet är underbart. Dock tycker jag att det är relativt svårt i vissa lägen. Tycker dessutom att den tråd passar utmärkt här, under Xbox spel/mjukvara !?
(jag har flyttat tråden, doh!)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks