Hej!
Har ett gammalt neo 2.2 chip som jag kombinerar med en action replay2.
Kommer ihåg i början när jag köpte det så fungerade INGA swap tekniker för mig, testade precis alla. Men till slut så fick jag ett tips av nån och jag hittade rätt swap.
Den gick ut på att man skulle lägga till en ny kod själv o skriva in lite, tror den typ hette ddd eller nåt.. Kommer ei ihåg... man swapade så att man höll inne reset till man kom fram till startmenyn på ar2 skivan.. sen väntade man i 10sek.. sen gick man in i codes.. sen antingen aktiverade eller deaktiverade man sin egna kod.. sen gick man ur menyerna.. in på start game och sen valde man start with codes.. sen släppte man reset och då kom släden ur, i med backup spelet.. trycker in släden och trycker x upprepade ggr tills spelet startade.
Men ngt hände nyligen med mitt ar2 kort.. stötte till det ganska ordentligt.. så det nollställdes typ, så det var helt tomt, jag ställde tillbaka det till fabriksnytt.. men nu saknar jag den koden som man själv gjorde. Har verkligen letat överallt men har ej hittat den, har även provat alla andra swap tekniker.. men ingen funkar på mitt ps2.
Någon som vet vad ja pratar om och kan hjälpa mig?
MVH Tomas
Bookmarks