-
Mafia
Tjena, nån som spelar Mafia till XBOX ?
Jag har inte kommit speciellt långt, men mitt spel låser sig varje gång jag kör in tillbaka i garaget med sportbilen man har varit i trimmat hos snubben under bron.
Nån som har kommit förbi de, så jag vet om de bara e nå fel på mitt, eller om det är ett globalt fel?
Jag kör csiso rlsen.
-
Inga problem för mig. kör oxå csiso (full dvd) releasen.
Har en TSOP med X2´s 4981...
-
Provade lägga in 4981, ingen skillnad. Kollade även att klockan va rätt inställd, det var den iofs inte, men ställde om den nu. Ingen skillnad.
Inge IGR aktiverat i evox. :/ Vad kan det vara?
Jag uttryckte mig lite dåligt när jag gjorde felbeskrivningen innan, det krashar inte. Utan den laddar bara inte fortsättningen, det går att kolla kartan när man kört tillbaka in i garaget, musiken är på och gubben inne i garaget går fram å tillbaka. Men inget mer händer .. grrr.
Har du kvar din isofil, tänkte om du kunde kolla exakt storlek på den, om det är något fel på min. Tar man egenskaper på min isofil så är den (storlek): 4*243*456*000 byte
-
Backade ett uppdrag och körde om de, då fungerade det. Dock med en jäkla bugg.
Då jag skulle köra ut så stängde gubbjäveln dörrarna, så jag kom inte ut, så fick köra en massa gånger tills jag kunde backa fast gubbapan i hörnet och sen köra vidare ut .. hehe .. nådigt buggigt.
Behörigheter
- Du får inte starta nya diskussioner