kan nätverks delen gå sönder när man spelar ellr så?
jag har bytt nätverkskabel och datorn's kort fungerar, jag har haft igång det förut.![]()
vad kan va fel?
kan nätverks delen gå sönder när man spelar ellr så?
jag har bytt nätverkskabel och datorn's kort fungerar, jag har haft igång det förut.![]()
vad kan va fel?
Last edited by fatazzgamer; 2004-03-18 at 13:48.
har du kollat alla standard grejer.. IP settings i boxen.. matchar det IPt i burken.. kan du pinga boxen? Lyser lampan i switchen/hubben/routern för Xbox kontakten.. prova att byta port.. köra tvistad kabel direkt mot PCn..
Ett nätverkkort kan självklart gå sönder (det kan allt) men jag tror inte att det kan gå sönder pga att du spelar...
Hej !Original inlägg av fatazzgamer
Har samma problem som du ingen respons från boxen har provat allt via router direkt allt men inget liv i boxens nätkort?????.
Det lyser överhuvudtaget inte på xboxens nätkort??????.
Har du löst ditt problem ???????
Börjar tro att närkortet har pajat i boxen ???.
pillaradict
nopp, inget lyser, varken på datorn eller i boxen, men dator tycker att datorns kort är helt, så då e det boxen's kort? kan Psxcare laga/byta?Original inlägg av whopper
Det går inte byta nätverkskort i boxen för den har inte något nätverkskort. Nätverket är integrerat på moderkortet. Men oftast fungerar boxarna perfekt så fort jag kopplar in dom i vårt nätverk...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
men kan ni ta en titt på boxen, och hur mycke skulle det kosta?Original inlägg av Hansi
Vi kan prova att koppla in den på vårt nätverk och sparka lite på inställningarna. 350:- för en halvtimmes försök att räta ut den. Annars kostar nytt moderkort 1.500:- inkl. 500:- rabatt på modifiering.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jobbigt dyrt eller?..
vad kostar det om ni inte får igång nätverke da?
Bookmarks