Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: neo4. har ni fått hem några chip?

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    105
    Respekt
    23

    Post neo4. har ni fått hem några chip?

    hejsan!
    har ni fått hem några chip? om man skulle komma förbi med spelet, hur lång tid skulle det ta att få det inmonterat? det är väl knappast gjort medans man väntar... är det många som ligger och väntar på att få sina chip monterade?
    mvh
    tommy


    ------------------
    Who ever said
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Stockholm,Söder,Sverige
    Inlägg
    8
    Respekt
    0

    Unhappy

    Dom här vet inte ett skit jag ringde för 3 veckor sedan och dom skulle få i chipet samma vecka. Nu har det gått 3 veckor och fortvarde inget jävla chip : (

    Och jag tror fan inte det kommer i vecka heller : (

    För det här priset burde dom kunna erbjuda bättre service : (

    Men jag hoppas på det bästa
    Kaka : )

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Inlägg
    2 386
    Respekt
    28

    Angry

    <font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Kaka:
    Dom här vet inte ett skit jag ringde för 3 veckor sedan och dom skulle få i chipet samma vecka. Nu har det gått 3 veckor och fortvarde inget jävla chip : (

    Och jag tror fan inte det kommer i vecka heller : (

    För det här priset burde dom kunna erbjuda bättre service : (

    Men jag hoppas på det bästa
    </font>
    Nu får du lugna ner dej!!!

    Det är inte PSXCARE som utvecklar chipet. Men om du läser på utvecklarnas sida så ser du att dom INTE har släppt chipet ännu.
    Utvecklarna har sagt från sista veckan i augusit att det ska komma när som helst så...

    Men om du tycker det tar lång tid för PSXCARE kan du väl göra dej ett eget och sälja mycket billigare och med bättre service?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Vi har inte någon som helst kontroll över när psmods börjar skeppa mer än enstaka chip till sina återförsäljare.

    Det sista jag hörde var att man skulle skicka chip till distributörerna IDAG. Då har distributörerna chipen IMORGON. Sedan tar det väl 1-2 dagar innan VI har chip.

    Vi har ALDRIG angett något exakt leveransdatum, tvärtom står följande rader i produktinformationen:

    "NEO4 är ett PS2 chip under utveckling. Förväntat releasedatum ändras ofta, vi bedömer att leverans kan ske i slutet av Oktober

    . Vi lovar ingenting eftersom vi inte har någon möjlighet att påverka releasen. Denna produkt är upplagd för förhandsbokning pga det stora antal email vi måste
    svara på varje dag."

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Angående hur lång tid montering tar så gäller fortfarande att köplatsen räknas från när man lämnat in sin PS2 till våra butiker.

    Pga de osäkra leveranstiderna har vi inte fler inlämnade PS2 än att vi bör hinna med dom på några dagar.

    Men samma dag som vi går ut med att chipet FINNS så kommer det antagligen att lämnas in massor med PS2. I det läget kan det bli över en veckas leveranstid.

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-11, 21:25
  2. har chip å kan inte köra blå skivor
    By swedengamer in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-29, 18:05
  3. Precis fått hem min ps2 från psxcare.
    By Devlin in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-28, 00:39
  4. Vilket chip har jag?
    By Badjes in forum Matrix/Xodus Support
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-27, 07:18
  5. skumma neo4 chip & autoeject?
    By drummelpicard in forum NEO4 - Teknisk support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-02-14, 23:36

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •