Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: xec 2 pro stängs av problem

Registrerade
    May 2003
    Från
    ljungby
    Respekt
    0

Exclamation xec 2 pro stängs av problem

Hej jag har ett lite av ett stort problem nu när jag tänkte att jag skulle gå över till xbmc istället för xbmp som jag har kört hur länge som hälst. detta problem har jag haft ganska länge men inte förens nu bryr jag mej om det eftersom jag alltid har kunnat använda xec 2 pro chippet men inte orginal...
    men iaf för att kunna använda ac3 i xbmc så måste man gå in på (från .nfo filen) "Note that you need to enable Dolby Digital and DTS in the MS dashboard if you want to use the AC3 passthrough feature in XBMC (Settings -> Music). men efter som jag inte kommer in på ms dashboard med chippet på eller om jag slår av det så kommer jag inte in i xboxen alls utan står o lysser röd - grön varv ett meddelande kommer upp att min xbox är trasig lämna in den på lagning snälla hjälp mej vet inte riktigt vad jag ska göra gav närmare 4000 för den när den var ny o det var ett tag sen :P

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    May 2003
    Från
    ljungby
    Respekt
    0
    ok tack så mycket lite synd att min brännare är trasig går det inte på något annat sätt att installera ms dashbord typ via hemma lanet. har ni haft den frågan innan också får jag be om ursäkt

Liknande diskussioner

1. Problem med Messiha 2 Pro
    By Stefan in forum Messiah - Teknisk support
    Senaste inlägg: 2003-05-09, 23:17
  2. Messiah 2 Pro problem
    By jensen in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-12-30, 15:45
  3. MULTI X PROBLEM
    By JULIA in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2000-12-19, 21:25
  4. Disk bytes problem!
    By kalle in forum Playstation produktsupport - Multi-X