Jag har kopierat xbox spelen i xbox HD nu men hur ska jag spela spelen nu utan skiva jag letar men jag hittar inte vart i från jag ska starta spelen
Jag har kopierat xbox spelen i xbox HD nu men hur ska jag spela spelen nu utan skiva jag letar men jag hittar inte vart i från jag ska starta spelen
snälla människa!!!!!!!!!!!!!!
har ju svarat på din andra tråd![]()
![]()
Detta är min signatur
tack mannen jag såg den nu
inga problem tycker bara det var konstigt att du la upp en ny tråd rörande samma ämne
Detta är min signatur
ej kompis hur för jag över spelen som är lagradi HD (xbox) till pc för att bränna på skivor.. jag läste den sidan men jag haja inte skulle va tacksam om du hjälpte en ny skaffad xbox kille
ftp fast åt andra hållet
alltså precis likadant fast du drar filerna från boxen till datorn istället för tvärtom
Last edited by mjao; 2004-07-15 at 23:25.
Detta är min signatur
en sak till ursäkta för att jag ställer dumma frågor.. jag köpte 120GB hur ser man att man har fått den liksom? när jag startar xboxen som vanligt och går in i memory där står det 5000mb
vad har du för dashboard?
Detta är min signatur
va e det
MS dashboard
typ operativsystem
som du kommer in i när du startar boxen
Detta är min signatur
evox står det på bakgrundsbilden
okmen har du inte chippat, bytt hårddisk och installerat ett nytt. som man gör.
läs hela guiden så förstår du vad jag menar
Detta är min signatur
jag köpte den färdig instalerat jag har aladdin chipet i med 120gb va säljaren sa iallafall
ok evox är det alltså
då går du in i apps och kollar om du inte har ett program som heter boxplorer och startar det
Detta är min signatur
där kan du sedan trycka på den vita knappen, välja vilken partition du vill kolla på och se hur stora de är
Detta är min signatur
vad gör jag sen där då
f:/ borde vara den största
förresten så glömde ja säga att ditt os eller din dashboard heter evolutionx
Detta är min signatur
men kompis det finns en a sida och en b sida
![]()
vd menar du a och b sida?
Detta är min signatur
asså jag går in på Apps, sen på boXplorer; sen öppnas det en sida med audio backup bios mmm....... den ena sidan heter c:/ A den andra sidan heter e:/B det kommer ingen med F A sidan e på 33 Mega Bytes B sidan e på 2,529Mega bytes står det
skit i a och b kolla hur stor e:/ är
fattar för övrigt inte riktigt vad a och b är men jag har inget alladin
du kanske måste ta detta med dem på alladin forumet.
alltså om jag förstått detta rätt så ser du bara c:/ och e:/när du befinner dig i boxplorer och trycker på den vita knappen på kontrollen
har jag rätt?
Detta är min signatur
exakt så e det
i så fall så kanske du ska ta upp ärendet i alladin forumet
Detta är min signatur
Bookmarks