Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Extra kostnader på ripper2 Gold?

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    Extra kostnader på ripper2 Gold?

    Hej,
    Jag undrar om det kostar något extra att köpa Ripper2 Gold med montering eller om det bara går på 995:-. Har en SCPH-30004 V3 (utan varningsmärkningnen under?) som i vanliga fall brukar kosta mer p.g.a längre modifieringstid.

    Medan ja ändåså är på gång så kan jag fråga om det går att spela DVD-backuper på V3:an alltså sådana som är brända på DVD-r. Läste någonstans på detta forumet som gjorde mig lite fundersam.

    Mvh, diplomaten

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    656
    Respekt
    24
    oftast nte tyvärr. de flesta brukar vara för slitna. Du kan dock enkelt kolla ifall det går. om du har en dvd-r (ej +) brännare så bränn en dvd film på en bra (typ verbatim) dvd-r skiva. Startar den så kan den spela dvdr. Har du ingen brännare så kan du ta in den till psxcare så testar dom den där
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    hur menar du med slitna? slitna från fabriken eller att dom är sönder körda?, har dock ingen dvd-r brännare och bor 45mil ifrån psxcare så får väll be dom undersöka det lite när ja skickar iväg maskinen för moddning, tack till dig Lynx för ditt snabba svar!

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Endast eventuella fraktkostnader tillkommer om ps2:an är hyffsat fräsch. Vill du att vi passar på och tar isär linsen för rengöring osv tillkommer c:a 350:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    hehe, jadu i mitt tycke är den väll fräsch. Det ända som ser lite dåligt ut är väll att det är lite repor på undersidan och en av gummifötterna är spårlöst försvunnen. Så om ja skickar upp den blir det 995:- för ripper2+montering sedan 350:- för rengöring av linsen? Ska ta och leta fram orginal kartongen bara så får ni väll snart ännu en maskin.
    Tack för alla snabba svar!

    Mvh diplomaten

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Och jag bjussar på en gummifot till den :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    hehe, det blir jag nog evigt tacksam över ;-)

  8. #8
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Jag har en v5 eller v6... Jag funderar på att chippa och undrar om linsen kommer att vara för sliten?

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det borde den inte vara, men det kan jag inte se härifrån
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    ok.... Den har funkat felfritt hittills så jag väntar nog och ser om den krånglar senare...

Liknande diskussioner

  1. Kostnader
    By reyrey in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-21, 07:53

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •