Vilken av dessa är bäst att boota med och vilka är för/nackdelarna?
Vilken av dessa är bäst att boota med och vilka är för/nackdelarna?
Bios M7
160gig Seagate
Har någon lyckats starta PS2 "silver"/hongkongkopior med Dvd region X? Vi hade en kund inne med sådana skivor som vi vid en snabb test inte fick igång med dvd-region-x men dom gick igång utan problem med action replay 2.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Låter ju lovande. Blir själva boot metoden då samma som AR eller den som man använder med Region X skivan? Och har ni möjligen några av dom här nya 2.xx hemma?
Bios M7
160gig Seagate
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks