Hej har ett gammalt ps2 SCPH-30004 med ett neo 2.2 chip.
Undrar om man kan lämna in det till er och om det e värt det och få mitt neo 2.2 borttaget och sätta in nåt nytt bootningsfritt chip. Vilket e billigast och passar bäst?
MVH
Tomas
Hej har ett gammalt ps2 SCPH-30004 med ett neo 2.2 chip.
Undrar om man kan lämna in det till er och om det e värt det och få mitt neo 2.2 borttaget och sätta in nåt nytt bootningsfritt chip. Vilket e billigast och passar bäst?
MVH
Tomas
mxl2 795:-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det bästa chipet vi har är Ripper 2 Ultra för v3-v10
Japp, men mxl2 är snäppet billigare än Ripper 2 gold (som jag normalt rekommenderar)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Läs SJÄLV forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan... jag har inte skrivit någon fråga här!!
Last edited by Marcus dvdN; 2004-04-25 at 01:28.
Lol kaxit å skriva reklam för sin egen butik i psxcares forum det skulle jag inte våga ^^
Original inlägg av TomasAlmgren
Hehe skulle heller våga det
Bookmarks