-
Xfer???Hjälp???
Jag har tankat hem ett spel från DC++. Spelet är i ISO format. Nu kommer frågan. Vad skall jag gör med det nu för att få över den till Xboxen? Jag har ett program som heter Xfer 202. Är det så att jag skall packa upp iso filen med det programmet och sedan FTPa över det till xboxen.
Kan någon som kan detta programmet ge en kort liten beskrivning om vad jag skall göra. Tack på förhand.
/en amatör
-
Med Xfer packar du upp ISON samtidigt som du FTPar över det till xboxen, öppna programmet det är lätt att förstå sig på.
-
När ja gtrycker på knappen "FTP xFER" tänker datorn en stund sen säger den:
"Language Text MIssing:65: Socker Error # 10060
Connection Timeout
Language Text MIssing:66"
Vad menar den?? Vad gör jag fel??
-
har du skrivit in rätt IP för xboxen i IP rutan & laddat ISON i vänstar hörnet "load ISO"?
-
Ip adressen som står nu är:192.168.0.2
Fick reda på att detta programmet skulle öppna ison och sedan ftpa över den till xboxen. Mkt mer än så vet jag inte. Vet inte riktigt vilken knapp jag skall trycka på för att detta skall ske.
Du måste tro att jag är så otroligt dum i huvudet..hehe. Som sagt är jag amatör.
-
Nej ingen fara, du skall använda dig av DIN xbox IP nr som du har i den, sen skall du leta upp ison, sen skall du trycka på xfet FTP
-
Tack så hemskt mkt. Nu skall det fungera. Ett tag där var jag på väg att hämta en hammare och gå lös på xboxen och datorn.
Tackar och bockar för hjälpnen
-
hang loose dude d e lungt kul om det hjälper
Behörigheter
- Du får inte starta nya diskussioner