Vad är det för skillnad på vanliga svart PS2 och Silver Edition??
Förutom chassit då?
Vad är det för skillnad på vanliga svart PS2 och Silver Edition??
Förutom chassit då?
Ingen så länge båda är scph-50004 modell. Till skillnad från de äldre modellerna så har scph-50004 (både svart och silver) tystare fläkt samt ir-mottagare för dvd-fjärrkontroll...och stöd för PÅ och AV via fjärrkontroll. Och de nya saknar firewire, vilket något enstaka spel utnyttjade för linkfunktion.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Om jag skulle köpa ett nytt PS2 idag är det scph-50004 modellen som säljs då eller är det den gammla (som heter?)?
Normalt är det 50004, men det finns säkert någon handlare i någon avkrok som har gamla dammiga 39004 e.dyl liggande.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks