läste alldes nyss att de inte gick att köra "hong kong" skivorna med en viss typ av modifiering. hur är de me NEO4?går dem spelen med de chipet?
------------------
/SockUlF
läste alldes nyss att de inte gick att köra "hong kong" skivorna med en viss typ av modifiering. hur är de me NEO4?går dem spelen med de chipet?
------------------
/SockUlF
/SockUlF
Ja, alla vi testat startar direkt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hmm?..konstigt? är de inte så att dem ps2 spelen ligger på dvd-r? då måste man väl utföra swap-tricket?
/SockUlF
De flesta HK-spel ligger på pressade cd-skivor. Dessa startar direkt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi:
menar du att HK dvd sliver spel startar utan att man behöver swapa eller?
vaddå?...så att dem spelen som är hongkong kopior inte ligger på dvd-r skivor? fast de är ett dvd spel.
/SockUlF
Det finns nog alla varianter...men ofta så "rippas" spelen. Dvs, filmer osv tas bort så att spelet får plats på CD.
Sedan sitter ju inte piraterna och bränner dvd-r skivor vilket tar ganska lång tid...isåfall pressar dom dvd-skivor...
ok, då fattar ja
du verkar kunna ALLT om tvspel!!!
/SockUlF
Man kan köpa silver DVD-r från Asien. Helt orippade. Men jag vet inte vart så frågainte mej!
'Silver DVD-r' är lite av en motsägelse. :P
'Silver' är ett annat ord för 'Hong Kong-kopior' = spel tryckta av piratföretag. Det är då alltså inte DVD-r-skivor, eftersom DVD-r-skivor är brännbara sådana, silver's är tryckta. ^_^
men kära främmande, har inte din mamma sagt till dig att de är fult att märka ord!
/SockUlF
Bookmarks