Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: ps2 v7-8 = DVD-RW +RW ?

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    0

ps2 v7-8 = DVD-RW +RW ?

Jag har en DMS3 (v1-8), som jag köpt här och som suttit i min gamla ps2 v3. Ska byta till en v7 eller v8 eftersom mitt DMS endast funkar till v1-8.. Nu undrar jag om ps2 version 7 eller 8 kan läsa DVD-RW +RW ? Eller är det lika bra att köpa version 9-10? Men då måste jag köpa ett nytt DMS ...... Vad göra? Nån som har v7-8 och har testat med DVD-RW +RW ???

Tacksam för svar...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Lycka till att hitta något annat än v9-10. Jag har för mig att v7 tog alla media när vi testade. v7 är mycket lättare att montera chippet i också.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    0
    Det är också anledningen till att jag frågar om v7-8 funkar med DVD-RW +RW, för att dom e lite lättare än v9 med lödningen. Men eftersom du säger att v9-v10 e dom bästa med DVD-RW +RW läsning så får det nog bli en sån... Men mitt DMS3 v1-v8 då?
    *frågar snällt med len röst* Kan jag byta det Hansi ? Jag har visserligen haft det sen januari... Det är inget fel på den ... hmm..... nån som vill köpa ett DMS3 bílligt? och inga skamförslag tack...

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Respekt
    25
    v9an har dock en märkbart tystare fläkt.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Liknande diskussioner

1. PS2 DVD kopieringskydd?
    By en3my in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2003-08-23, 18:25
  2. se dvd film i ps2
    By NickeF in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-07-11, 17:32
  3. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-07-19, 14:27
  4. Dvd Region X
    By Oddman in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Senaste inlägg: 2002-04-16, 12:43