mitt virus program Norman varnar för virus/trojan W32/Backdoor i Superdisc_3.7.rc8. ska jag karantäna eller ignorera det?
mitt virus program Norman varnar för virus/trojan W32/Backdoor i Superdisc_3.7.rc8. ska jag karantäna eller ignorera det?
Vart har du fått ner det ifrån?Original inlägg av murklan
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
mIRC /Efnet
Vilken fil?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
godkänd fick de hos mig oxå
Angripen fil \Superdisc_3.7.rc8\Inst\f\Apps\Xcommander\XServer. exe
och
\Superdisc_3.7.rc8\Inst\f\Apps\Xcommander G patched\XServer.exe
där finns varker virus i Sd3.7rc7/8 använd ett riktigt antivirus program
Jag kan inte garantera att det inte är något virus i xserver.exe, har varken scannat eller testat det programmet. Det kanske är så dåligt kodat att det anses vara en backdoor, det är ju till för att komma åt filer på din pc när du kör xcommander i xboxen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Sant, det är till och med möjligt att den är kodad på källkoden från en trojan...Original inlägg av Hansi
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Man tackar, är nöjd och belåten med svaret. ignorerar alltså varningen och sitter lugnt i båten.
Bookmarks