Jag har problem med mina kontroller, de skakar inte, jag prövade med en annan kontroll, men det var samma sak. Kan jag har avaktiverat det på något sätt eller kan nåt ha gått sönder, i så fall, vad?![]()
Jag har problem med mina kontroller, de skakar inte, jag prövade med en annan kontroll, men det var samma sak. Kan jag har avaktiverat det på något sätt eller kan nåt ha gått sönder, i så fall, vad?![]()
du ställer ju in skakning på ett enskilt spel....prova spela halo och ta skakning on
lycka till att spela halo på en ps1
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
hehehehhe!ojdå trodde de va xbox han snacka om![]()
Ehm, jag snackar om ps2, fattar inte vad som är fel (har testat vibration on på allt, inget funkar)
Edit: Trodde detta var supportforum för ps2 också![]()
Antagligen en säkring på moderkortet som gått.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks