Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: DVD reg X i danmark?

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2001
    Inlägg
    17
    Respekt
    0

    Post DVD reg X i danmark?

    är det någon som vet om det kommer ngn svensk distributör för DVD region X...kanske ngt för er på PSX?..den kostar cirka 20 pund och med transport osv...blir det totalt kanske en 450 kr...Snälla...kom igen!...Regionsfri DVD på din PS2!

    Det var kun et spørgsmål om tid ? og nu er tiden altså ind! Engelske Datel smider en lille sag kaldet DVD Region X på gaden sidst på måneden, og med den kan du spille DVD fra andre regioner end vores 2?er. Eller med andre ord ? du kan købe amerikanske DVD film og se dem med din PS2. Sådan?

    Det virker som Datels øvrige produkter: Med kombinationen af CD og memorycard går programmet ind og lukker for regions-sikringen, hvorefter du sætter en US DVD i og ser den. Let, simpelt og uden at rode med din PS2?s indmad.

    DVD Region X kommer på gaden i England sidst i Juni ? endnu har ingen dansk distributør meldt sig, men mon ikke det kommer?




  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Vi har beställt DVD region X från Datel, så de borde komma om en vecka eller så.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2001
    Från
    Malmö, Sweden
    Inlägg
    16
    Respekt
    0

    Question

    hur gick det, kommer ni sälja den här?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Jag skickade pengar till Datel för en månad sedan och väntar fortfarande på leverans...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2001
    Inlägg
    17
    Respekt
    0

    Post

    hansi....är de på gång med REG X snart?
    Vad kommer de kosta......? 400?

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Dom ligger på lager här. Den person som brukar lägga upp nya artiklar på hemsidan har semester just nu, men jag skall försöka hinna lägga upp den själv.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. DVD från xbox till datorns dvd brännare
    By cyclo_hexene in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-16, 15:29
  2. DVD Region X och dvd ver. 2.13?
    By ktd in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-02-02, 22:29
  3. Dvd Region X
    By Oddman in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-04-16, 12:43
  4. DVD frågor ang. reg. fri etc
    By jonasarvidson in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-01, 18:41
  5. DVD reg X?
    By knustor in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-08-24, 22:04

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •