När får ni in fler AR2?
Varför står det att ni har AR2 i lager för omg. leverans när ni inte har det?
------------------
/Anders
När får ni in fler AR2?
Varför står det att ni har AR2 i lager för omg. leverans när ni inte har det?
------------------
/Anders
/Anders
låter mysko va inne på Kammakargatan förra veckan och dom hade flera stycken.
Hemsidan har inte alltid rätt :-)
Det är möjligt att kammakargatan har ett par kvar, här på söder är dom slut. Vi väntar på leverans av nya 2.x som innehåller dvd-region-x funktionalitet också.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Uppdatering: Vi får in en sändning 1.x imorgon, i väntan på 2.x.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vilka modeller av 1.X får ni in? Och hur beställer jag dessa. Jag behöver 1.7 och/eller 1.9
Jag tror det var 1.8 denna gång, men jag är inte säker... Vi fick både AR2 och DVD Region X idag.
Vet du om AR2.X funkar med dvd-swap? (1.8 gör det inte)
Behöver veta snarast, ingen som kan???
Vilka/vilken version har ni av Ar??
Du sa tror 1.8 gillar inte "tror"....
Bookmarks