Är detta ms-orginal?
hur som helst, är den optiska kontakten toslink eller minitoslink??
minitoslink är smal och avlång, samma form som en 3,5mm hörlurskontakt, standard på MD.
Är detta ms-orginal?
hur som helst, är den optiska kontakten toslink eller minitoslink??
minitoslink är smal och avlång, samma form som en 3,5mm hörlurskontakt, standard på MD.
Det är vanlig toslink.
Den är inte original, det är "Advanced Scart" som är originalkabeln med RGB och toslink.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ingår det en optisk kabel eller måste man skaffa det separat?
xbox v1.0 thomson dvd
Skaffas separat, köper du en kabel där den optiska medföljer är det garanterat rutten kvalitet och fel längd på den optiska ändå :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks