När jag startar boxen med en enkel knapptryckning (med eller utan skiva), alltså med chipet avstängt, står det "kontakta service" eller något liknande, på världens alla språk. Något som varit med om det, råder bot på problemet?
När jag startar boxen med en enkel knapptryckning (med eller utan skiva), alltså med chipet avstängt, står det "kontakta service" eller något liknande, på världens alla språk. Något som varit med om det, råder bot på problemet?
FTPa in på boxen och kolla om Ms-dash ligger under c:,ligger den där, kan det vara så att du har glömt att låsa hårddisken om du har bytt hd, kolla även vad får du för felkod.
Har du bytt hårddisk i Boxen ? I sådana fall måste du låsa disken innan du kan köra boxen ochippad igen.
Använd config magic eller installara SD 3.7rc8 och gå in under settings..
Varning: alla diskar kan inte låsas ok !
måste lära mig att läsa nogrannare.. noterade inte att Droopy redan tipsat om detta
jo jag har bytt hd, men den är låst. nått annat förslag?
Installera om MSdash fr SD3.7RC8
Original inlägg av pege63
Jag är inte riktigt införstådd med "SD3.7RC8", skulle du/någon kunna förklara hur man ska göra?
Du måste ju ha en SUPERDISK=SD från den installerar du MSDASH tror den ligger under PSXCARE i menyn. senaste SD är just 3.7rc8
ahh, tack för tipset!
Bookmarks