Hej så fort jag har ändrat ip i xboxen och starar om så e de borta igen.
har kört SD 3.7 rc8 och hela skiten alla säger bara att man ska lägga in ip och ta static ip men de funkar inte plz help snart åker skiten ut !!!!!!
Hej så fort jag har ändrat ip i xboxen och starar om så e de borta igen.
har kört SD 3.7 rc8 och hela skiten alla säger bara att man ska lägga in ip och ta static ip men de funkar inte plz help snart åker skiten ut !!!!!!
Och du har valt "exit and save" längst ner i settings eller?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
de är de som e problemet jag har ingen sån meny alla guider jag har läst så verkar de ju så lätt så de måste va nått fel med min evox
Gå in på din evox.ini skri in under Network tex boota sedan om:
[Network]
SetupNetwork = Yes
StaticIP = Yes
Ip = 192.168100.3
Subnetmask = 255.255.255.0
Defaultgateway = 192.168.100.1
hur kommer jag in i evox.ini vilket prog och så vore najs.
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=13532
Den ligger i c:\ på din xbox
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hur man kommer IN?Original inlägg av zerocoo
Jo med ett FTP program, typ Totalcommander, markera filen, välj redigera.
asså seriöst nu har jag fixat problemet men fy fan va dumma ni måste va har sett flera som haft problemet och ni bara säger ta en FTP så funkar de men de e ju de dom har problem med FFS dom kommer inte åt nätverket !!!!!!!!!!!!!
Finns ingen redigerare i tex. boxexplorer (skulle vara bra) så hur skall man annars komma åt evox.ini utan FTP, you tell me?
zerocoo, om det var FTP du hade problem med kunde du väl ställt den frågan i stället!
Folket här svarade på din fråga, hur ska de veta att du inte kan hantera ett FTP-program?
Pillar man med Xbox är FTP det man håller på mest med, och är i stort sett en förutsättning om man har en moddad box.
Så slå inte på de som hjälper, och faktiskt ger bra svar!
Var ändrar du din IP i sådana fall ???Original inlägg av zerocoo
Save & Exit finns där nere - det är bara det att den inte syns på skärmen.. prova att knalla neråt en bit med din kontroller.. den finns där! Längst ner!
svaret hittar du längre ner i denna sträng........(8 steg ner)
Bookmarks