Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Förvirrad över installation

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2003
    Från
    Hudiksvall
    Inlägg
    29
    Respekt
    0

    Unhappy Förvirrad över installation

    Har nu fått hem mitt nya smartxx chip, men jag är lite förvirrad över installationen, det finns både Pinheader och Quick Solder, har hela tiden siktat på en standard lödning, men nu såg jag pinheader och undrar vad det är för nåt, fick ingen pinheader med chipet, ingen d0 kabel eller bruksanvisningar heller för den delen, bara chipet och en följesedel. Är detta i sin ordning eller har ni missat nåt?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Mr Packman har varit hemma med sjukt barn den här veckan, så det kan vara lite knasigt med paketen. Maila ditt kundnummer till psxcare@netcare.se så kommer det d0 kabel och pinheader på posten.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2003
    Från
    Hudiksvall
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    faktum är att jag i skrivande stund just lött dit chipet med en vanlig lödning och hittat en kabel för d0, men det är lite krux med att få dit den, "hålet" är verkligen snuskigt litet. Ska se om detta går vägen när jag kommer hem nu. Om det skiter sig så mailar jag numret. Tack iaf

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2003
    Från
    Hudiksvall
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Kan medela att allt funkar som smort, har kört superdisc, som för övrigt startade på första försöket med en 5 - 6 år gammal CD-RW skiva full av repor, blev mäkta förvånad över detta när jag läst vilka problem många personer har med att boota vissa skivor. Iaf så behövs ingen Pinheader eller d0 kabel Hansi.

Liknande diskussioner

  1. Angående Kabellängd för installation!!!!
    By Arguman in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-07, 05:41
  2. Otroligt förvirrad.
    By bjornsva in forum Emulatorer
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-18, 15:59
  3. xbox spel i datorn? lägga över till datorn?
    By oskarthekungen in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-09-02, 17:34
  4. Installation av multi-x chip?
    By Dreas in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-12, 22:49
  5. Förvirrad (ang. spela import spel till PS2)
    By jowo in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-12-10, 19:57

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •