Spelet hakar upp sig i menyerna tex vid save/load, vet någon vad man kan göra åt detta, och vad det beror på?
Spelet hakar upp sig i menyerna tex vid save/load, vet någon vad man kan göra åt detta, och vad det beror på?
När du menar hakar upp sej, menar du då att texterna "grötar" ihop sej när du ändra fram och tillbaka på alternativen? Isåfall beror det på att du har NTSC versionen. Det du då kan göra att köra switchmode (tror det heter så), då ändrar du om boxen till NTSC läger. Du får dock ingen färg. Vet inte hu långt du spelat men kör du NTSC versionen utan att ställa om till NTSC på boxen går inte bil-motor-helikopter banorna att köra.
Ladda ner PAL versionen så kan du spela felfritt _med_ färg =)
Tack för svaret!
Det är ett köpt spel som jag har, och ursäkta mig men vad menas med swithmode, om det är att starta boxen i "chipläget" så fungerar inte det heller.
Ifall det är köpt, står det då NTSC eller PAL på fordralet?
switchmode: du kan välja ifall xboxen ska köras i NTSC eller PAL läge. Finns på superdisc3.7rc8
Tack, ska kolla på detta när jag kommer hem:
Om du köpt spelet men lagt in det på hdd med tex DVD2XBox så funkar det inte.Senaste Complex Tools e det som gäller med detta spel.Original inlägg av tomten2000
Vilken är den senaste Complex Tools? Har tankat ned 1.60, men när jag FTPar över den till boxen hänger programmet sig... Tog det från Xbins, kan det vara så att jag inte fick med alla filer?
X2 Pro 120Gb/8Mb Seagate Barracuda... & updating
Complex Tools 1.60 + FIX & att man ställer in den på autopatching.
Men det funkar bara köpt PAL version & ej nedladdat pirat.
Har du crackat spelet?!?
Bookmarks