Jag har en fråga angående nedladning av spel. Men om det inte är okej att fråga det på forumet så gör jag inte det, //// tacksam för svar
Jag har en fråga angående nedladning av spel. Men om det inte är okej att fråga det på forumet så gör jag inte det, //// tacksam för svar
fråga på ...
Jag undrar hurvida det är möligt att ladda hem ett spel på dc på en 0.5 anslutning (adsl) . har lyckats med ett annat som var ca 400 mb o det funkade skitbra. söker jag hittar jag bara iso filer på 2 gb om jag har tur, o rar filer har nästan aldrig lediga slots! // vad gör man???
Köper orginal spelen![]()
eller skaffar brebandsbolaget![]()
patience my friend..
"den som väntar på något bra väntar aldrig för länge"
Såvida man inte blir dissad av alla glada spelägare
Laddar ner från bittorrent![]()
Joina inte någon av de rena Xbox-hubbarna.. ta istället nån av Maximumspeed-hubbarna.. finns en hel del Xbox-spel men desto mindre folk som är ute efter dem...Original inlägg av Sniff_X
men du måste ju äga spelet först för att kunna ladda ner en backup !!![]()
men du måste ju äga spelet först för att kunna ladda ner en backup !!
ehmm *host* ja jo givetvisgör jag juh alltid eh *host* *host*
Klart at det är möjligt, det tar ju bara lite längre tid att dra ner dvd-ison och är det inte ledigt ställer du dig ju bara i kö, låt datorn stå och puttra några veckor så ska du se att det dimper ner både det ena och det andra eftersom, har själv haft Telia 0.5 i över 3år nu och tar hem allt jag vill ha, men man får som sagt inte ha för bråttom, allt tar sin tid.Original inlägg av Sniff_X
............. åså går användaren offline å kommer inte tillbaka på en månad......![]()
Bookmarks