Hej har problem med detta spel, jag har kopierat in det med xbcopy och xtoolbox men inget av det funkar för när jag startar spelet så blir det bara svart och det är ett orginal pal spel men får det inte att funka.. Varför????
Mvh
Hej har problem med detta spel, jag har kopierat in det med xbcopy och xtoolbox men inget av det funkar för när jag startar spelet så blir det bara svart och det är ett orginal pal spel men får det inte att funka.. Varför????
Mvh
Jag var tvungen att Cracka den!!!
hur crackar du det då?? och hur blir det sen om man vill bränna ut den på skiva funkar det då med att bara lägga över mappen och göra ison av den och bränna den är cracken kvar då????
Först ska du packa upp xISO filen med nåt program (Jag använder SimpleX ISO), då får du en mapp med alla filer som fanns i xISO filen. Och då tar du och kopierar filerna från Cracken och kopiera över dem gamla. Sen ska du packa ihop hela mappen till en xISO fil igen genom att använda SimpleX ISO igen. Sen är det bara att bränna ut den på en DVD.
Då ska den fungera perfeckt!!!
Du menar alltså att jag ska kopiera spelet till boxen genom xbcopy exempel och sedan kopiera över mappen till datorn där jag kommer att lägga in cracken sen bränna det och då ska det fungera??
Vart hittar jag cracken till spelet då??
Det kan gå...
Du ska göra detta på datorn:
Jag menar att du ska använda t.ex SimpleX ISO för att packa upp allt från xISO filen i en egen mapp och sen ska du ta cracken och packa upp filerna därifrån till den mappen och ersätta dem gamla filerna med dem nya. Efter det ska du ta och packa ihop mappen till en xISO fil igen och sen bränna den på en DVD eller flytta över den till hårdisken med nåt program (Jag föredrar xISO xFER).
Då ska det funka!!!
Cracken hittar man på Direct Connect (maximumspeed10mbit.no-ip.org) sök på "James Bond Everything or Nothing" eller nåt liknande cracken brukar finnas i mappen där dem har spelet.
asså 3dje uppdraget när man kör motorcykel är fett svårt
You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try' "- - Homer Simpson
"It is better to ask some questions than to know all the answers." -- James Thurber
"Yes, madam, I am drunk. But in the morning I will be sober and you will still be ugly" --- Winston churchill"
Har själv samma problem. Har försökt med den crack som ska vara tilld et spelet men det fungerar icke. Har lagt över filerna som vanligt till xboxen och sedan skrivit över cracken men det är samma fel. Blir heller ingen skillnad om man lägger in cracken i mappen med filerna innan man skickar över den till xboxen. Hrmpf.Original inlägg av Spetsnaz
/Axl
Testa bränn den på en DVD om du kan!!!
Följ min beskrivning ovan.
Mm, nu har jag tyvärr inte någon DVD-brännare... Surt.
Du råkar inte ha några andra tips?
pröva ladda ner en annan james bond och lägg i crack den du har e kanske dålig
Vilket program använder du för att föra över spelet?
Testa xISO xFER
Senast använde jag IE för att skicka över spelet. Ska testa xISO xFER ikväll när jag kommer hem.Original inlägg av Hartner_X
/Axl
Det finns bra och billiga DVD brännare på marknaden kolla in:Original inlägg av Axl78
http://www.inwarehouse.se/pb.asp?src=2&sku=k712056
Jag har inte själv en sån men den verkar vara billig och bra!!!
Jag har en NEC ND-1300A
Bookmarks