Tyckte jag gjorde ett klipp när jag köpte http://www.mycom.se/produkter/866519/ detta 25 pack Datawrite (görs av Princo) DVD-R skivor. Har bytt ut min philipsläsare mot en toshiba dvd som föjde med PCn. I den kör jag alla CD/DVD media utan problem och obefintliga laddningstider.
Föreställ er min förvåning när mina nystekta skivor inte fungerade, eller halft inte iallafall... Har testat 2 st spel iso:er som xboxen ignorerar. Den beter sig som det inte ligger en skiva i släden dvs bara bootar och laddar evox och står empty(även om ja kollar D:\ via ftp)
Så brännde jag även Scrubs säsong 1 på dessa skivor(xvid filer c:a 20 st) som xboxen hittar i XBMP. Fast bara de första 10 avsnitten, den vill inte spela upp resten. ALLA dessa funkar fint PCn och jag har kolla på dessa avsnitt via relax så det är inte fråga om codec strul heller....
Nu är jag mest purken över att spelen inte fungerar, varför krånglar det så här? Jag som varit så nöjd sen ja bytte till en vanlig PC-DVD Rom för att alla skivor funkta...![]()
![]()
![]()
Bookmarks