Har en moddad xbox med en 80gb hd sen nu vill ja sätta in en 180 gb hd, funkar det? men sen hur fixar ja in alla program i xboxen?
måste jag flacha bioset en gång till?, och om ja måste göra det så hur gör jag det?
Tacksam för svar
Har en moddad xbox med en 80gb hd sen nu vill ja sätta in en 180 gb hd, funkar det? men sen hur fixar ja in alla program i xboxen?
måste jag flacha bioset en gång till?, och om ja måste göra det så hur gör jag det?
Tacksam för svar
FTPa över allt från din 80hd i boxen till PCn... Ta ur 80gb å sätt i den nya 180gb... starta boxen med senaste superdisc å välj PSXCARE från menyn. sen "Format C: F: G:" tror jag det står.. sen skickar du tillbaka allt du hade på din 80gb som du nu har u datorn. när det är klart ta ur SD skivan å starta upp boxen me chippet aktiverat å lås HDDn från menyn där sen e det bara att köra![]()
okey, men måste ja itne typ flacha om bioset eller nåt? och om ja måste de, hur gör man de?
Nej du behöver inte flasha bioset...... jämnför me en dator: bara för att du ska ormatera en HDD i den så måste du väll inte flasha nytt bois?![]()
Bookmarks