Kan nån förklara vad emulator är jag testade xquake ok det funkade utan att ladda ner något annat
Kan nån förklara vad emulator är jag testade xquake ok det funkade utan att ladda ner något annat
emulator och roms: om du vill spela tex playstation och vill spela den på tex xboxen kan du ladda ner playstation emulator och roms till den som e emulatorns spel i de här fallet playstation spel
te.x om jag vill ha driver 1 (från playstation )till xboxen måste jag först ladda ner en emulator till xboxen eller är emulatorn bara utseendet
men installera superdisc 3.7 rc8 inte lite versionen så får du me psx emulatorn sen e de bara att ftpa över filen (asså romen) i rätt plats
jag vill inte spela bara undra hur det funkar för har ingen emulator nu så tänkte varför det gick att spela roms iallafall
ja du måste ha emulatorn du kan ju inte ta ett xbox spel utan tillgång till en xbox o spela
ahh kollade nu igen trodde jag tog bort alla emulator sorry
hehehe tyckte väl att de va lite konstigt
Kan man spela de senaste PS2 spelen (tex. N4S Underground) på sin XBox om man har psx emulatorn?
Nej bara playstation1 spel, lite svårt att emulera ps2
Äsch vad synd! Hade ju varit bra annars!
Ett förslag bara: PSX-emulering har inte kommit långt på boxen. Håll dig till SNES/GBA, det funkar bäst N64 är inte heller så bra för tillfället....Original inlägg av Seimon_87
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Glöm inte vanliga NES ffsHåll dig till SNES/GBA
Jojo, det får vi ju inte glömma. en notis är också att du kan emulera GBC och GB bra också, men personligen tycker jag få spel har spelbar grafik på GBC. Enda 2 som jag tycker är kul av 500+ som jag har är mario tennis och driverOriginal inlägg av Lucif3r
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
sega mastersystem & megadrive då..? :P
de funkar hyfsat, tillsammans med diverse andra gamla konsoler, men nyare än GBA är svårt att emulera.Original inlägg av mo0kie
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Dom "äldsta" spelen till N64 (dom som itne kräver 8mb ram kretsen) funkar rikigt hyffsat har jag märkt.....
Original inlägg av Merlin.swe
Vafan ska du emulera det när det finns till xbox för?! (ursäkta språket)
Bookmarks