finns det någon bra emulator som klarar de flesta n64spelen?? jag kör med nån ultra nåt men den klarar bara mariokart64...tips på nån bättre skicka länken...
finns det någon bra emulator som klarar de flesta n64spelen?? jag kör med nån ultra nåt men den klarar bara mariokart64...tips på nån bättre skicka länken...
surreal64 e den bästa jusst nu iaf...... finns på superdisc
hur får jag in den i xbox (surreal64) vilken superdisk...kan man hitta den på nån adress?? vart får man tag på superdisk med den i då?? jag har superdisk 3.7...
Superdisc3.7rc8 har den... finns på #superdisc @ EFnet (IRC)
jag brukar inte använda IRC eller mIRC men tack så mkt. jag ska försöka...du kan väl kolla in på denna tråd igen och hjälpa mig ifall du kan...jag har inte använt emulatorerna innan...tack iallafall..
jag fattar inte hur man får ner filen när man har tagit sig in i den kanalen..?? hur gör man??
så nu har jag det på datorn men hur gör man när man lägger in den??
har du msn messenger?? (Lucif3r alltså)
Packa upp zip filen om du tog ner det som en sådan sedan kopierar du med ftp hela surreal katalogen under e:\emulatorer eller F:\emulatorer om du kör med en stor hd,boota om så borde den finnas i menyn under emulatorer sen
jaha jag har aldrig tänkt på att starta om tack.....men när man har kommit in i surreal så är ju bilden för stor för skärmen hur gör man då??
hur får man in romsen i surreal?? eller var ligger dom i surreal??
Kolla vad din ini fil i surreal pekar på så att den säger rätt tror att default är att de ligger i roten för Surreral
vadå menar du?? jag har gått in i ini filen och ändrat. så nu står det så här:
Rom Path=F:/Emulators/Surreal64/Roms
jag har gjort en mapp i surrealmappen som heter roms och lagt romsen i...borde inte detta funka??
Jo det ska fungera, sen måste du bara uppdatera när du kommer in i surreal så ska den hitta romsen
ska romsen vara i formatet *.v64 eller *.n64 eller måste de vara i nåt speciellt format??
*.n64 har jag aldrig sett en enda ROM vara i....... *.v64 *.z64 *.ROM funkar bra iaf
Hej! Jag har Project64 å försökte spela Superbomberman 2....men dosan funkar inte när det startas upp..kommer fram så man kan välja Normal game m.m....men då händer inget när jag trycker på alla knappar jag kan hitta på dosan...vad är det för fel?
har du kopplat in dosan? hehe skojja
men kolla på "controller configure" lr nått sånt..... kolla så att alla knappar är programerade.......
och hur ska configgen vara inställd? å vart ligger den? är nybörjare jag oxå å har precis fått ny hårddisk så jag hitar inte så bra än på evox menyn å grejjerna =P
inte evox....... surreal........ d va väl det du hade problem med??
i Surreal64 finns det en config som heter nått med "controller cofigure" går inte missa............
blir nog ganska svårt att hitta config i surreal eftersom jag har Project64 =P ....men hur kommer man in i den configen? när jag trycker på emulatorer som ligger på /GAMES så får jag välja på olika emulatorer och grejjer...så tar jag Project64...då kan jag bara välja mellan spelen inget annat...är något fel då?
Lucif3r kan du adda mig på msn? markoolio_nu@*******.com ....det är ingen adress iaf, så snälla banna mig inte....men lucifer utifall att det står **** istället för adressen så är det *******
men lucifer utifall att det står **** istället för adressen så är det *******
hmmm vart man ju mycket klokare påmen min msn lista e full.....
Om du bara kör me PJ64x löst så byt ut den mot surreal..... 6562946981 ggr bättre.... då ska allt funka![]()
Bookmarks