Jag har en ntsc spel, som ljuden funkar, men bilden kommer inte...den spelas ifrån hdd och det är ett svart bild. Vad kan det vara? Jag har en moddad bios xbox och överförningen funkade.
Jag har en ntsc spel, som ljuden funkar, men bilden kommer inte...den spelas ifrån hdd och det är ett svart bild. Vad kan det vara? Jag har en moddad bios xbox och överförningen funkade.
ställ om boxen till NTSC........
...med enigmah videomode switchdisc som du säkert har i APPS menyn...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag tackar för det...man är lite ny med en moddad xbox...Men måste man gå den menyn, varje gång man startar ett ntsc spel? Eller finns det ett ntsc conventor, till xbox? Som omanvända till pal? allså inte hårdvara, jag menar mjukvara
Brukar finnas fixar som ställer om så spelen fungerar på PAL också
Jasså...t.ex vilka fixar o vart kan man ladda dom ifrån? Och hur gör man en "fix", på ett ntsc spel?
Bookmarks