Kan nån tippsa om bra hubbar?
Kan nån tippsa om bra hubbar?
maximumspeed huben e bra
Hatric funkar också.
sweden1.myftp.org
sweden2.myftp.org
sweden3.myftp.org
sweden4.myftp.org
Absolut de bästa hubarna. Hänger själv jämt på Sweden 1 men då har den 150GB Sharelimit. 10mbits hub som inte alla kommer in på. men gör man det så är det måste.
Xbox [1.1] - Flashat
Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]
nakedheaven.no-ip.com var nere ett dygn så i skrivande stund är det inte så mycket folk inne, men det kmr vara fullt om ca 2 dygn
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
ingen som kan dra upp en ftp eller uploada på min (8mbit server) me lite godsaker till xbox ? Gillar inte dc då man blir avbruten osv hela tiden.. Så blir d för mig iaf.. :/
det har funnits en sådan men den lades ner PGA några ass laddade ner kopierade spel på den villket var synd för där fanns många godsaker
okey, men jag tänkte att någon kanske har typ ett par spel bara som vill dela med sig till en nybliven xbox ägare ;-)
köp lite spel?Original inlägg av cewe
man chippar inte sin xbox för att köpa spel
ne men man ber inte folk e fixa spel till en heller. iaf inte på forums, så tycker jag.
själv så tycker jag ancient.myftp.org(bara för 10mbit+) slår bbb.sweden hubbarna
Ancient är bra alternativ men inte en chans att den knäcker BBB Sweden. Inte nära.
Xbox [1.1] - Flashat
vi kanske kan byta ftp-konto, e-posta mig på klan72@email.com.Original inlägg av cewe
Bästa hälsningar,
köper man xbox & chipar den har man fan råd att köpa spel åxå
+ gjorde en sökning på "Manhunt" och fick i särklass mest träffar på ancient
var inne på ancient, sweden2 och sweden3 ettan låg nere när jag testade men den brukar vara sämre än tvåan.
121 träffar på manhunt på ancient
81 på både sweden2,3 tillsammmans
detta säger ju en hel del eller
Last edited by mysiskatten; 2004-04-26 at 12:08.
Mysiskatten, det säger inte så mycket alls. Några fler hade manhunt på Ancient, so ? Jag har använt BBB hubarna och Ancient i 2-3 år. Utbudet är mer brett på bbb hubarna. Jag har "alterantiv" smak i film och musik, mycket okända asiatiska filmer t.ex, och jag tankar med väldigt stora mängder dagligen och efter flera år är det uppenbarta att du hittar mer av olika saker på BBB Sweden hubarna. Men Ancient är bra komplement till BBB hubarna. Hänger i båda.
Xbox [1.1] - Flashat
jaha jag trodde det var XBOX vi pratade här och inte udda asiatiska filmer
Sökte på manhunt för att det var ett nytt spel som var lite "svårare" att få tag på...
Bookmarks