Har börjat spela Ninja Gaiden nu, är på kapitel 4.
Men jag har lite frågor,
Bör jag ha uppgraderat svärdet jag har ? (Har det man hade när man började)
När får jag ett nytt svärd ? Jag fick precis den där nunchakan.
Har börjat spela Ninja Gaiden nu, är på kapitel 4.
Men jag har lite frågor,
Bör jag ha uppgraderat svärdet jag har ? (Har det man hade när man började)
När får jag ett nytt svärd ? Jag fick precis den där nunchakan.
JA
Du bör uppgradera svärdet det är det bästa vapnet man kan ha.... enligt vad jag tycker i allafall
Träsvärdet kan man köpa i kapitel 2, och kap 8 tror jag det är när man får nästa vapen
vahh??
ja har haft samma svärd hela tiden....ska man köpa ett nytt eller
har oxå nunchakan o den e bättre än svärdet ju
I butiken så kan man köpa nya svärd, eller ett svärd - träsvärdet. När man uppgraderat det tillräckligt (läs slösat en jävla massa "pengar") så blir det ett väldigt kraftfullt vapen; ett helt nytt vapen. Nunchakan är absolut inte bättre än Dragon Sword när man uppgraderat det till level 3. Vigoorian Flails är min favorit: feta combos och mycket blod
Hur gör man för att uppgradera svärdet då?
Det gör du där du kan handla, på en av de andra flikarna
där man köper sen trycker du på blacksmith
ingen som vet va karman e till för???och hur många banor de finns på ninja gaiden
Det är 16 kapitel men hur måbnga banor det är kan ju diskuteras eftersom man går tillbaka i banor i slutet.
Svärdet e det grymmaste men du kan bara uppgradera det 3 ggr innan du måste hitta en kristal som du kan uppgradera det en gång till.
Ett helt nytt svärd får du inte förrän du klarat spelet och spelar det en gång till genom att hålla in L-knappen när du startar spelet men du får du en helt ny outfit..
Bookmarks