hejsan, nu har jag varit och köpt en 20 m rak nätverkskabel... det jag undrar är ifall någon skulle kunna berätta hur jag ska koppla osv skulle vara väldigt snällt![]()
Tack på förhand
hejsan, nu har jag varit och köpt en 20 m rak nätverkskabel... det jag undrar är ifall någon skulle kunna berätta hur jag ska koppla osv skulle vara väldigt snällt![]()
Tack på förhand
You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try' "- - Homer Simpson
"It is better to ask some questions than to know all the answers." -- James Thurber
"Yes, madam, I am drunk. But in the morning I will be sober and you will still be ugly" --- Winston churchill"
läs nätverksguiden som du hittar under "XBOX / Evolution-X FAQ och Guider"
Och fungerar inte 20 meters kabeln så köp en kortare innan du ställer fler frågor om varför det inte fungerar...xboxens nätverksport kan vara lite "klen"...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
det funkade mycket bratack endå
You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try' "- - Homer Simpson
"It is better to ask some questions than to know all the answers." -- James Thurber
"Yes, madam, I am drunk. But in the morning I will be sober and you will still be ugly" --- Winston churchill"
Bookmarks