Tja ba! Undrar om det är några problem med att byta DVD läsare i xbox, jag har ett alladin chip i boxen. Min nuvarande orginalläsare fungerar inget vidare och i och med att jag ska köpa en DVD brännare till datorn, tänkte jag använda den i boxen.![]()
Tja ba! Undrar om det är några problem med att byta DVD läsare i xbox, jag har ett alladin chip i boxen. Min nuvarande orginalläsare fungerar inget vidare och i och med att jag ska köpa en DVD brännare till datorn, tänkte jag använda den i boxen.![]()
du kan inte köpa en standard PC DVD läsare och stoppa i boxen.. måste vara en med xbox firmware.. prova att stoppa en Xbox skiva i din PC så skall du se vad som händer... tom!
PSXCare säljer läsare till XBoxen för en tusing tror jag.. om de inte sänkt priset![]()
Det går att stoppa i en standard Pc-dvd men då kan du inte köra orginalspel.
Hur löser man det med kontakten på baksidan då? "Den gula kabelharvan" tänker jag på då.Original inlägg av Droopy
köp en pc y/skarvkontakt samma som till hårddisken det går att köra med den 30 spänn typ kolla på xboxscene där står rubbet
Xbox 1.5xenium os 2.01 Detta står här så jag
160 gb samaung lättare kan få hjälp
samsung dvd
x2.4983.06du har väl kollat
![]()
http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=62
sökfunktionen högst upp på sidan är bra
Bookmarks